چاپ فلکسو آباردانیان

چاپ فلکسو تقريباً در ادامه خط مش است. در ادامه نگاه اول، خیال اينکه GDPR تأثير بسيار مثبتي بر بخش هاي بازاريابي دارد، سخت است، صحیح است؟ بسياري از مالک نظران براي بازاريابي B2B از کیفر و افسوس مي گويند. صورت 1 – اين آمار شديد را از يک صنعت مختلف بررسي کنيد: GDPR مي تواند تقريباً سه چهارم تمام دیتا هاي ذخيره شده مشتريان را براي برخي از صنايع اتحاديه اروپا و ايالات متحده بي فايده کند. قبل از اينکه فراهم شويد تا تمام استراتژي بازاريابي خویش را منفجر کنيد، به اين بخش از خوش بيني نگاهي بيندازيد که ممکن هست در ادامه نهايت به شما اميدواري بدهد: يک نظرسنجي اخير نشان مي دهد که 71? از بازاريابان در ادامه واقع مهلت آينده GDPR را يک “فرصت خلاقانه” مي دانند – ديدگاهي که به وسیله جان اشتاينرت خودمان منعکس شده است، که تغييرات قريب الوقوع را به تیتر يک درب بازکننده براي ارائه ROI بازاريابي بيشتر مي بيند.

 

ROI GDPR با اين حال، قبل از اينکه دست خویش را به طور تام از روي پيستون ديناميت برداريد، ادراک کنيد که اين مجال به وسیله تمامی بخش هاي بازاريابي محقق نخواهد شد. به مراد سرمايه گذاري، بازاريابان بايد سه عنصر کليدي عمليات خویش را به اعتنا در ادامه حیث بگيرند و به آن ها رسيدگي کنند:

 

مهارت هاي فني گزینه نياز بازاريابان داخلي

مشارکت هاي استراتژيک و يکپارچگي دیتا ها

همسويي بين بازاريابي و فروش

بياييد نگاهي دقيق خیس به هر يک بيندازيم.

 

غلبه بر رخنه هاي مهارت هاي فني

GDPR چالش‌هاي فني جديدي را معرفي مي‌کند، البته (از به عبارتی نظرسنجي دارای ارتباط با بالا) متوجه مي‌شويم که 53 % از بازاريابان معتقد نيستند که ترکيب مناسبي از مهارت‌هاي فني داخلي براي موفقيت در ادامه يک محيط مبتني بر داده‌ها را دارند. در ادامه ظاهر، اين خبر بدي براي بازاريابان است. سيل مطلق دیتا در ادامه دسترس هست و مقررات بسيار محدودي در ادامه گزینه طرز توده آوري آن ها وجود دارد. انجام تجزيه و تحليل دیتا براي بازاريابان اندک مهارت هیچوقت آسان نبوده است. GDPR اين را تغيير خواهد داد.

 

به کلمه ديگر، بسياري از منابع دیتا غيرقانوني در ادامه هم اکنون خشک شدن میباشند و بازاريابان ممکن هست در ادامه رویه هاي توده آوري دیتا ها با محدوديت مواجه شوند.

 

به طور خلاصه، GDPR صنايع را به سمت هدف قرار دادن منابع داده‌اي کارآمدتر سوق مي‌دهد. بهترين بازارياب‌هاي کلاس از قبل مي‌دانند که دنبال نمودن منابع داده‌هاي بي کيفيت و بي‌کيفيت خط مش خوبي براي هدر دادن پول است. GDPR تمامی اشخاص ديگر را ناچار به به کارگیری از مکتوب بازي شبیه خواهد کرد. سوال اين هست که آيا يک بخش بازاريابي مهارت هاي اضطراری براي تطابق با اين محيط جديد را دارااست يا خير.

 

استفاده از شرکاي دیتا هاي استراتژيک

طبق ماهيت خود، GDPR بازاريابان را ناچار مي نماید که صرفا از دارای ارتباط ترين منابع اطلاعاتي به کارگیری نمایند و دقيق ترين تجزيه و تحليل را از حجم کمتري از دیتا ها به دست آورند. بازاريابان ديگر نمي توانند در ادامه گزینه اينکه دیتا هايشان از چه جایی مي آيد تنبل باشند. آن ها بايد نسبت به منابع و رویه ها بيش از حد باخبر باشند. اين براي خویش آن ها راستگو است، و به به عبارتی میزان حیاتی است، براي شرکاي آن ها نيز راستگو است. عواقب ندانستن اين مسئله مي تواند پرهزينه باشد.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.