چاپ فلکسو در حالي که GDPR منابع دیتا و شرکاي استراتژيک موجود در ادامه دسترس بازاريابان را محدود مي کند، افزايش بالقوه يک اثر پیروز خواهد بود. منابع دادهاي که بازاريابان ميتوانند پایین GDPR از آن ها به کارگیری کنند، شرکاي باکيفيتتري هستند، طبيعتاً. هنگامي که بازاريابان داده ها بيشتري در ادامه گزینه طرز تهيه دیتا هاي خویش بدانند، مي توانند از آن براي تأثير خوبتر به کارگیری کنند. همچنين فوراً مفيد هست و اين گونه دیتا ها را راهي براي رجوع و برگشت سرمايه سريع خیس مي کند. اين تغييرات فورا قیمت ادراک شده اي را که يک شريک به ميز آورده هست تغيير مي دهد. هر چه زودتر يک بخش بازاريابي بتواند چنين شرکاي را شناسايي کرده و از آن ها به کارگیری کند، در ادامه محيط پس از GDPR چیره خیس خواهند بود.
ROI GDPR زمان تعیین ارائهدهنده دادههاي قصد خريد با کيفيت بالا، بايد بهويژه از روشها و رويکردهايي که ارائهدهندگان گوناگون قصد خريد فرد ثالث ارائه ميکنند باخبر باشيد. در ادامه هم اکنون حاضر با سروصدا و صداي زياد پيرامون “نيت”، بسياري خیال مي کنيد که تمامی پيشنهادات مشابهي ارائه مي دهند. با اين حال، اين نمي تواند بالاتر از واقعيت باشد.
داده هاي رفتاري با کيفيت بالا به طور مستقيم بازدید مي شود. همانطور که مي دانيد چه اقداماتي در ادامه اتوماسيون بازاريابي شما واقعاً يک سرنخ را واجد شرايط مي کند، بايد انتظار داشته باشيد که دقيقاً ادراک کنيد که چه اقداماتي واجد شرايط يک “سرنخ” فرد ثالث هست که واقعاً براي شما مطلوب است.
داده هاي رفتاري با کيفيت بالا مرتبط، جديد و مکرر هستند. يک سرنخ از يک بارگيري ميتواند با ارزش باشد (مخصوصاً چنانچه با شاخصهاي ديگر تقويت شود) و مواردي نظیر رتبهبنديهاي جمعسپاري، تغييرات شغلي، جذب و مواردي از اين دست ميتوانند از حیث جهت مفيد باشند. البته قصد خريد واقعي خوبتر هست از روي رفتارهاي گوناگون خوانده شود. اين رفتارها بايد با محتواي پشتيباني تصميم خريد دارای ارتباط باشد، و اين بايد به وسیله چندین يا تعداد زيادي از اشخاص فعال و قابل شناسايي در ادامه يک حساب یگانه مصرف شود.
دادههاي رفتاري با کيفيت بالا با حساب آغاز ميشوند و آنگاه اعضاي تيم خريد فعال را که مستقيماً دارای ارتباط میباشند شناسايي ميکنند. هرچند روشهاي مختلفي براي شناسايي رفتارها در ادامه مرحله حساب به کارگیری ميشود، البته تعداد کمي از ارائهدهندگان ميتوانند داده ها تماس اشخاص شرکتکننده واقعي را که خوی قصد خريد را نشان ميدهند به شما ارائه دهند. اعتنا داشته باشيد که چنانچه اين داده ها را نداريد، بايد از هر چيزي که ميتوانيد براي پيدا نمودن تيم به کارگیری کنيد، که اکثر اوقات منجر ميشود براي شناسايي افرادي که قبلاً براي شما شناخته نشدهاند و زمينهاي براي آن ندارند به مبداء فرد ثالث ديگري تکيه کنيد. دسترسي شما بسته به ارائهدهندهاي که تعیین ميکنيد، ممکن هست با مشکلات انتخاب/رضايت نيز مواجه شويد.
تيم هاي فروش را همسو و فعال کنيد تا عليرغم فشارهاي جديد بازار، تبديل به مشتري را افزايش دهند
بسياري از مشترياني که به صراحت باخبر میباشند که داده ها آن ها براي بازاريابي براي آن ها به کارگیری خواهد شد، ممکن هست تمايلي به صرف حیث از آن نداشته باشند. بنابراين، هر بازارياب که به دنبال کمتر اثرات GDPR هست بايد روي تاکتيکهايي براي افزايش نرخ تبديل تمرکز نماید – و اينجاست که همسويي بازاريابي و فروش و مهمتر از آن، فعالسازي فروش وارد فعالیت ميشود.
قابليت فروش عالی بخش بزرگي از استراتژي بازاريابي با تبديل بالا است. تقريباً 70 % از شرکتهاي با تلاش برتر گزارش ميدهند که تلاش فروش مستقيماً با موفقيت بازاريابي دارای ارتباط است. اين کمپانی ها با تمرين تکنيک هايي نظیر موردها زير، فروش چیره را تضمين مي کنند:
توانمندسازي فني: تيمهاي بازاريابي و فروش تا جايي که ممکن هست بايد ابزارها و فناوريهاي دارای ارتباط نزديک را به اشتراک بگذارند و از تیم دادههاي با کيفيت بالا به کارگیری کنند.
فعال سازي آموزش: بازاريابي و فروش از يکديگر براي افزايش علم متاع و مشتري ياد مي گيرند
فعالسازي دادههاي فرد ثالث: براي دسترسي به تقاضاي فعال در ادامه بازار، نميتوانيد به يک پوسته عقب نشيني کنيد و فقط به دادههاي ورودي يا فرد اولیه خویش تکيه کنيد. تفاسير مختلفي در ادامه گزینه اينکه چطور GDPR بر تلاشهاي بازاريابي و فروش B2B تأثير ميگذارد، وجود دارد، البته يک چيز قطعي هست – کسبوکار نميتواند اثبات بماند – شرکتها سعي ميکنند خط مش خویش را به سمت موقعيتهايي هدايت نمایند که بهدرستي خطرات قانوني را کمتر ميدهند، البته توانايي آنها را بهطور غيرمنطقي براي ايجاد نتايج کمتر نميدهند. . شما کماکان بايد به دنبال استدعا در ادامه محيط هاي بیرون از محيط خویش باشيد تا نتايج گزینه نياز خویش را به دست آوريد و به دست آوردن دیتا هاي فرد ثالث براي پوشش وسعت تمام بازار نشانی پذير فعال شما ضروري است.
بازاريابي بايد از نزديک با فروش در ادامه گزینه طرز بهترين به کارگیری از دیتا هاي فرد ثالث در ادامه جريان کاري خویش براي به حداکثر رساندن بهره وري و در ادامه نهايت تبديل مشتريان بالقوه بيشتر همکاري کند.
شرکتهايي که اين رشتهها را تمرين ميکنند، در ادامه مقايسه با رقباي خویش به رویش بيشتري در ادامه درآمد دست مييابند – به اين معني که اين يکي از بهترين راهها براي شرکتها براي فراهم شدن براي آينده، سوای اعتنا به GDPR است.
GDPR بازاريابان را ناچار مي نماید تا بهترين تکنيک ها را در ادامه کلاس خویش اتخاذ کنند
در واقع، بزرگترين تأثير GDPR اين هست که بازاريابان را ناچار مي نماید بهترين تکنيک ها را در ادامه کلاس خویش اتخاذ کنند. GDPR بازاريابان را وادار مي نماید تا بينش دقيق تري را از مقادير کاهش دیتا استخراج نمایند و رابطه ها فرد ثالث خویش را به فروشندگان قابل اعتمادي که مي توانند شفافيت، ارائه دیتا هاي با کيفيت بالا و مهمتر از همه، نتايج را به ارمغان بياورند، محدود کنند. منابع دیتا خوبتر مسير شفاف تري را براي رجوع و برگشت سرمايه به شما ارائه مي دهند، خواه ناراضي باشيد